kan je van een rekenmachine een stopwatch maken?

zo ja hoe doe je dat dan? kunnen jullie a.u.b snel antwoord geven!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Erm niet echt. Je zou 1+1 kunnen doen en dan telkens op Enter of de '=' toets kunnen drukken of iets dergelijks.

Misschien kan het wel als je een geavanceerde rekenmachine zou hebben zoals een grafische ofzo, maar die goedkopere dingen die doen dat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee onmogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel! Als je een grafische rekenmachine hebt tenminste (bv TI 84).
Op de volgende site staat een bestandje wat je kan downloaden (moet je wel een kabeltje hebben dat van je rekenmachine naar je computer kan).
http://www.ticalc.org/archives/files/fileinfo/358/35833.html

En anders even googelen op de naam van je rekenmachine + stopwatch