iPod touch geeft iets aan van t-mobile

Ik heb een iPod touch 4g nooit geen problemen mee gehad, maar nu eens was ik gewoon rustig op Hyves aan het kijken en bovenin het scherm kwam iets te staan van t-mobile waar anders altijd gewoon iPod staat en een paar seconde later was dit weer weg en nu is alles weer gewoon, maar toch vind ik het gek, weet iemand hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat betekend dat je een internet verbinding hebt met de wifi Tmobile! Dat betekend dus gewoon dat je internet hebt. En steeds als je wat verder loopt kan het signaal opeens uitvallen en gaat het dus weg en andersom ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet alleen dat dat kan als je in de trein zit. Ns geeft in sommige treinen gratis wifi. Misschien was dat het?