Ik heb een e-reader daar worden alle tekeningen bewaard met een .annot type hoe kun je dat naar b.v. naar JPG?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet alleen een antwoord via een omweg. Ik heb zelf (nog) geen e-reader, dus daar kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen.

Maar als je hier een vraag stelt, dan zul je ook een computer hebben, en met je computer is er geen enkel probleem.

Als je de E-reader plugin van Mozilla Firefox hebt (EpubReader) en je laat het originele Epub-bestand intact, dan kun je al lezende bij iedere afbeelding die je tegenkomt, gewoon rechtsklikken, en de afbeelding opslaan als JPG via het menuutje dat dan verschijnt.
Ik heb het net voor alle zekerheid nog even uitgeprobeerd, en het werkt zonder enig probleem.

Hopelijk heb je hier iets aan?
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U gaat naar www.Google.nl en gij typt in: annot jpg converter. Et voilà