Hoe krijg ik de microfoon goed aangesloten op Garageband?

Microfoon is aangesloten op Phonic. En Phonic is goed aangesloten op de Mac. Phonic geeft wel signaal dat de microfoon goed is aangesloten, maar in Garageband krijg ik geen geluidsopname; het opname-spoor blijft leeg. Weet iemand wat ik fout doe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Loop even je instellingen door!
Om te beginnen de Mac Systeeminstellingen > Geluid > Invoer > Lijninvoer kiezen en level instellen naar rechts.
Dan in Garageband naar Voorkeuren en checken of bij Audio/MIDI de invoer en uitvoer beide op Systeeminstelling staan.
Aangenomen dat je geen audiointerface met USB of FireWire heb aangesloten, maar gewoon je mini jackjes gebruikt. Spoor record enabelen en het zou moeten werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken garageband niet, maar waarschijnlijk zijn je instellingen niet goed. Je dient bij opname software wel altijd de goede ingang te selecteren.
Zoek dus naar de instellingen van de in en outputs.