mijn laptop word heel heet is dat erg?

ik merk dat mijn laptop heel erg heet word, ik heb hem dan ook wel de hele dag aanstaan ik weet niet of dit kwaat kan. Daarbij heb ik als soort 'onderlegger' het plastic hoesje waar mijn laptop in zat eronder gelegd dat is een beetje van dat soort piepschuimachtig spul. Nu is dat ook heet geworden, weet niet of het allemaal kan?
Kan ik beter mijn laptop gewoon op mijn burea zetten (hout met soort laklaagje)

Toegevoegd na 7 minuten:
aan de stekker die bijgeleverd is om hem op te laden zit ook een soort kastje, dit ook heet. Ik vraag me af of ik de stekkers uit elkaar moet halen als ik hem niet laad want aan het 'kastje' zit ook weer een stekkter verbonden die eruit kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Nee kan geen kwaad. Je moet alleen zorgen dat het 'ventilatiekiertje' vrij blijft en dat je je niet verbrandt als je hem op schoot hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet er niet erg veel van, maar als je hem de hele dag laat aanstaan is het ook wel logisch dat hij haat word! En eigenlijk maakt het niet erg uit op wat hij staat...

Toegevoegd na 38 seconden:
*heet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan gebreuk je hem te vaak of zit hij teveel in de stekker (de lader)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je laptop het beste gewoon op je bureaublad zetten. Dat hij zo warm/heet wordt is heel normaal, het komt door de accu die veel te verwerken heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gooi maar in t water, dan cool
T af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen last van met mijn MacBook pro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boven de 70 graden wordt het pas problematisch... is dat het geval ga dan als de bliksem op zoek naar goeie koeling en laat hem eens goed schoonmaken van binnen...