Ik heb een luchtreiniger Progenion pr139, de hond heeft er tegenaan gepist, we hebben hem aangezet doet niks meer, compleet kapot?

Okay het was niet slim. Iemand heeft hem aangezet toen het waarschijnlijk nog nat was binnenin. Er kwam geen rook uit of een plofje. Het is een apparaat met een printerplaat in de voet. Als zo'n apparaat nu aangezet wordt met nog vocht erin, ontstaat er kortsluiting neem ik aan. Is het dan gedaan, dood, weggooien. Het was MIJN hond, Cucootje, ik zal de nieuwe luchtreiniger moeten kopen. Is het onvermijdelijk? Ik ben best bereid een soldeertang te kopen, heeft dat zin?

Toegevoegd na 2 uur:
...mijn vriendin vond dat er haast bij was. Heb dus een nieuwe besteld.......pfffffffff, hello plastic afvalberg, ik heb nog een itempje. Nou ja, de lamp heb ik eruit gehaald, hebben we nog een mooie reserve...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet echt nee :-)
Ik vermoed idd ook kortsluiting (wat niet altijd met rook of een plofje gepaard hoeft te gaan)
en dan is het einde oefening helaas...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je verzekerd bent moet het ook wel goedkomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was een ding van 130 euro. Dat was inderdaad ook een overweging van me om het te claimen. Ik ken de voorwaarden echter niet uit mijn hoofd. Ligt het voor de hand dat het verzekerd is (zonder te liegen over de toedracht)?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij een aanspr.heidsverz. Hebt, is je hond in veel gevallen ook verzekerd. Effe checken dusssch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maarre.....het was in mijn eigen huis, lol, met mijn eigen hond, moet geclaimd worden op mijn inboedelverzekering....maar ook dat moet mogelijk zijn