Overal inyernet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is je internet verbinding. 2g bestaat bijvoorbeeld ook maar tegen woordig heben bijna alle smartphones 3G.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je een snelle data verbinding beschikbaar en kun je internetten of emailen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3G is de naam van het netwerk type
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3de generatie iPhone of mobiel internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een draadloze internetverbinding
(dus niet zoiets als wifi)
En het is een stuk sneller als gprs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3G (Derde Generatie) is de generatie van standaarden en technologie van mobiele telefoons, na 2G. Het is gebaseerd op de standaardenfamilie van het International Mobile Telecommunications-programma, "IMT-2000" (door de ITU, de International Telecommunication Union). 3G-technologieën geven mobiele gebruikers een breder bereik van diensten met geavanceerde mogelijkheden, en aan een grotere netwerksnelheid. Deze diensten bevatten onder meer VoIP (internet telefonie), Videoconferentie en breedband internettoegang, in een mobiele omgeving.