Hoe kun je er voor zorgen dat er niet meer zo'n bericht op de computer komt?

Als ik naar youtube ga zie komt er meteen een bericht dat ik het moet sluiten. Het is voor bescherming. Dat is echt heel irritant. Ik kan niet eens meer op youtube en sommige andere sites.

Toegevoegd na 1 uur:
Windows XP

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Antwoord op die Harrie hierboven is niet volledig, boot.ini is een verborgen bestand en bovendien read-only, dus dis attributes zul je er eerst af moeten halen: typ cmd in runvenster en type attrib -r -h -s c:\boot.ini en als je de wijzigingen gedaan hebt verander je de - voor +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op deze manier kun je hem uitzetten op een XP besturingssysteem:ga naar start en type bij programma's
en bestanden zoeken
– notepad.exe C:\boot.ini

Het enige wat je aan hoeft te passen is het volgende: /noexecute=optin naar /noexecute=AlwaysOff.

hoop dat je er uit komt succes