Weet iemand een goede ipod/mp3/mp4?

Ik wil graag een nieuwe ipod/mp3/mp4 maar heb geen idee wat .... ik wil muziek kunnen luisteren en bijv spelletjes maar dat hoeft niet persé. Ik wil er wat aan hebben en dus niet dat dat ding naar een half jaartje kapot is!!! Ik wil er wel wat voor betalen dat maakt niet zo heel veel uit:D weet iemand een goede!!!!

Toegevoegd na 8 minuten:
Nu word mij een ipod touch aangeraden (was ook mij planXD) maar gaat die niet heel snel kapot?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
ik heb iPod Touch en ben er superblij mee. Enige nadeel is dat de batterij wat snel leeg kan gaan als je veel op Youtube zit of spelletjes speelt met 3d. Dan kan de batterij in een dag leeg zijn. Als je alleen muziek luistert, kan hij het wel een paar dagen volhouden.
Ik heb een oplaadkabel thuis aan mijn pc en op het werk aan de pc :)

Het beste antwoord

Als je echt goed spul wilt zou ik voor apple ipod gaan. Is wel prijzig maar dan heb je ook wat. Als je veel spelletjes wilt spelen en internetten, zou ik voor de ipod touch gaan maar dan zit je al boven de 200€. Verder is er nog de ipod nano hierop kun je ook films kijken maar wel klein scherm, en de ipod classic voor als je echt veel muziek erop wilt zetten. Voor minder muziek en lafere prijs zou ik zeggen een mp4 van Philips, deze zijn best aardig kwa kwaluteit

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze vraag is trouwens beantwoord op mn ipod touch XD. ech een aanrader hoor ik doe er echt veel mee. Alleen je moet het geld er voor over hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is maar net wat je ermee wilt doen.Ikzelf ben archos-liefhebber,daar je op een redelijk groot scherm video's en foto's kunt bekijken.Heb aan deze kant een tablet 7 in bezit met een 160 GB HD.Alleen je moet er dan nog eens plugins bijkopen Internetradio en om video te converteren en het laden van vod en podcasts.Zodat je deze kunt opslaan en bekijken/beluisteren
Met een apart docking station kan je het apparaat ook als videorecorder gebruiken en over een tv afspelen.Het is maar welke eisen je er zelf aan stelt en wat je er aan geld voor wilt besteden.Ik zou zeggen ga diverse winkels in en kijk wat er in die wereld te koop is.En maak je eigen keuze.Laat je niet overdonderen door verkopers die graag voor hun provisie jou een dure aankoop willen aansmeren.Vergelijken van diverse merken op internet kan je ook al op weg helpen m.b.t de opties die jij wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had een Ipod touch 2e generatie en nu de nieuwste 4e generatie en ik merk dat de accu van de nieuwe wel 5x langer mee gaat. Een Ipod touch zou in jouw geval mijn keuze zijn. Er is een enorme hoeveelheid spelletjes voor beschikbaar en bovendien kun je er mee internetten en filmen (dat laatste alleen met de 4e generatie)

En de ipod touch heeft verreweg het allebeste scherm van alle mp4 spelers, maar is dan ook wel een van de duurste.
paulus811