Hoe komt het dat mn snoeren en mengtafel geen goed contact maken?

ik heb verloopstukjes van een waar je 3,5 mm in doet en dan dus een jack is. Als ik alles goed in elkaar druk maakt het een heel raar (slecht) geluid, als ik dan de 3,5 mm stekkertje er heel losjes in doe lukt het wel om de muziek goed te krijgen.

heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat ik fout doe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

verloopstukjes werken nooit echt goed dus probeer die te vermijden.
Verder kan het zijn dat de stekker of de poort versleten is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gokje: (los van slecht gesoldeerde kabeltjes en kabelbreuken) Probeer je soms stereojacks en monojacks te combineren? Dat geeft ook dat effect.
Hieronder een stereo minijack. De monouitvoering heeft één zwart ringetje.
Plaatje bij antwoord
escape
13 jaar geleden
Miss zijn de snoeren gebroken of geknikt waardoor ze ut nie goed doen
En sluiten die 3,5 mm plugge wel goed aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi marlenap,

je geeft het antwoord zelf al in de vraag
slechte contacten
gebruik voor audio verbindingen XLR pluggen, of anders tulp pluggen. dat maakt beter contact

dus happy soldering....
groeten, Dré