Irritant probleem met downloaden iTunes?

Ik heb een nieuwe iPod Nano waarbij je iTunes nodig hebt om er muziek op te zetten. Volgens het bijgeleverde boekje moest ik naar www.itunes.com/nl/downloads gaan en dan gewoon simpelweg iTunes installeren en klaar is kees. Ik weet niet hoe het komt, maar bij installeren krijg ik telkens dezelfde foutmelding (zie afbeelding) en nadat de installatie is afgerond en klik op het iTunes icoontje krijg ik een melding dat iTunes.exe mogelijk is gewijzigd of verplaatst en dat deze mogelijk niet goed meer werkt. Ik kan dus na installatie gewoon mijn iTunes niet openen, en ja, wat heb ik dan aan een iPod? Heb dus al tig keer de hele bende verwijderd en er op nieuw opgezet, maar zonder resultaat. Iemand weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Zie voor foutmeldingen bij installatie en openen van iTunes de afbeeldingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb ook vaak problemen gehad met Itunes en gebruik sindsdien mediamonkey. Heb je veel minder problemen mee dan Itunes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
maar dan kun je niet synchroniseren met je iPod Nano, daarvoor wil de vraagsteller graag iTunes.