Heeft iemand een tips over een goede key-finder?

Ik heb er genoeg van om zo'n groot deel van mijn leven te verspillen met het zoeken naar mijn sleutelbos. Laatst weer eens mijn bos met ongeveer 15 sleutels 2 maanden kwijt geweest. (jahaa, ik heb ze allemaal nodig, dus de tip om de meeste sleutels thuis te laten kan achterwege blijven....) Wie heeft ervaring met Key-finders? Werken ze goed? Geven ze vervelende stralingen zodat poortjes gaan piepen in winkels? Storen ze bij mobieletelefoon bereik? Werkt het ook nog als zo'n sleutelbos met code een paar dagen op een natte plek heeft gelegen? Etc. etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een touw aan je sleutel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan?? Dat touw om m'n middel binnen? Ja, dan is misschien inderdaad voor mij de enige manier om nooit mijn sleutelbos meer kwijt te raken.....

Het beste antwoord

Ik heb zelf deze keyfinder. erg makkelijk en luidt en duidelijk.
Er gaat ook een lap knipperen
Goedkoper dan van megagadgets

http://uwgadget.nl/?page=catalog&view=product&product_id=31
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, deze zou het wel eens kunnen worden. Lekker dun kaartje en niet zo duur. Thanx

Andere antwoorden (2)

Bij de mediamarkt heb je een kleine key-finder, deze reageert als er gefloten word. Het werkt opzich goed, maar er moet binnen een straal van 5 meter gefloten worden dus het bereik is niet heel groot. Nooit problemen gehad bij poortjes ed.. de key-finder die ik bedoel is misschien niet de beste kwaliteit, maar daar is de prijs ook naar. Wellicht iets om te proberen, om te kijken of het wel echt voor je werkt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier pas een dergelijke vraag over gesteld en kreeg deze als tip: http://www.megagadgets.nl/nl/producten/smart-finder-p-817/

Ik vindt hem prijzig. maar de ergenis van niet te vinden sleutels is ook hoog. Mij leek het handig om een soort op te bellen sleutelhanger te hebben, want dan is het bereik veel groter, maar die heb ik nog niet gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor de tip. Ben benieuwd of nog iemand reageert waar we beiden iets aan zullen hebben.