De letters n en de h doen het niet op de toetsenbord van mijn moeder, wat kan zij eraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.9K
escape
13 jaar geleden
Da eeft zij ee e orm probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft ze een mac?
itsme
13 jaar geleden
je moeder is haar tijd ver vooruit

Antwoorden (6)

Een nieuw toetsenbord kopen.

Als het in een laptop zit dan moet hij naar een monteur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het toetsenbord eens goed schoonmaken, misschien zit er vet of vuil tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de toetsen er af halen: los wippen met een nagelvijl bijvoorbeeld.
En dan kijken of er vuil onder zit.

Overigens mag je ook best je hele toetsenbord onder de kraan houden.
Wel eerst loskoppelen natuurlijk en na het wassen goed laten drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
wel heeeel lang laten drogen in tussen tijd toch maar en nieuw toetsenbord kopen ;)
Cryofiel
13 jaar geleden
Nee hoor, gewoon onder de lauwe kraan houden en goed afspoelen. Daarna een paar uur laten drogen is voldoende. Dat kan prima terwijl je ligt te slapen of terwijl je op je werk zit (voor sommigen is dat hetzelfde).
Als een schoonmaakbeurt-je niet helpt
is een nieuw toetsenbord kopen het handigste als het gaat om een gewone pc

laptop wordt echt lastiger
probeer als het om een laptop gaat er even een ander toetsenbord aan te hangen om te kijken of het dan wel werkt is dat wel het geval dan denk ik dat je toch op zoek moet gaan naar vervanging van het toetsenbord of toch naar de reperateur ermee
capthavoc
13 jaar geleden
hallo Nienke,
toetsenborden kosten momenteel niet veel, dus ook voor een laptop koop je al een USB toetsenbord voor E 7,-
zoals voorgangers al schreven, schoonmaken is een goed idee.
maar onder water houden, ook als hij is losgekoppelt, zou ik toch niet doen.
toetsenborden zijn membraan schakelaars, je kan ze gerust openmaken, en eens rustig van binnen inspecteren.
als de E het nog doet, dan zal de rest ook wel in orde zijn
de E is de meest gebruikte toets, dus zou die het eerst versleten moeten zijn.
suc6
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je zo'n ding best mag afspoelen onder de kraan heb ik geleerd van de systeembeheerder op het werk.
er zit een virtueel toetsenbord op de computer waarvan elke letter het doet, niet de snelste manier om te typen, maar hij werk 100%

Bureau- accessoires> toegankelijkheid > schermtoetsenbord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he dat wist ik niet, dAt is handig.
Bij mij is er een keer koffie overheen gevallen dus had ik het toen nodig, maar ja ben ik nu te laat mee.
IK moest toen iets invullen voor me werk.
Maar ja dan weet ik dat voor de volgende keer.