hoe kun je het beste een time lapse maken van een amarillysbloem?

ik vraag me af hoeveel foto's per dag nodig zijn voor een goede time lapse. met betrekking tot de amaryllis.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een amaryllis kan snel groeien. Om een mooi resultaat te krijgen heb je veel foto's nodig. Hoe meer foto's hoe vloeiender. Als je je apparatuur goed programmeerd kan je hem het beste zetten op een paar honderd foto's per dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een filmpje bestaat meestal uit 24 beelden per seconde. Als je iedere minuut een beeldje schiet, dan krijg je een filmpje waarin één dag precies één minuut duurt.
Een week duurt dan dus zeven minuten. Dat lijkt me een mooie lengte voor zo'n filmpje!
bamibal