kan je afleveringen van the bold and the beautiful van de volgende dag ook dezelfde dag zien?

ik ben verslaafd aan de bold and the beautifull, elke dag zit ik niets anders te doen als wachten totdat het begint.

nee zo erg is het niet, ik heb nog wel een sociaal leven maar ik vind het wel leuk.

is er misschien en (illegale) site waar de de afleveringen van de volgende dag ook kunt bekijken?

graag normale reacties, niet zoals: 'gewoon wachten'.

groetjes shilan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Je kunt de afleveringen niet eerder kijken dan dat ze uitkomen op tv.
De nieuwste aflevering is deze:

Season 24, Episode 142 – Aired: 10/11/2010
Ep. #5919
Brooke questions Stephanie about getting cancer treatment. Thomas and Hope share a moment after Ridge makes a huge announcement.

Ik weet niet of ze in Amerika verder zijn dan in Nederland, dus je kunt de afleveringen misschien downloaden, maar uiteindelijk moet je toch weer wachten.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

waarom zou je dat willen ?
als je die van de volgende dag kan kijken moet je toch weer een dag wachten voor de gene die daarna weer komt.
dus je zal altijd wel een dag moeten wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb op youtube wel eens afleveringen gevonden, maar mogelijk zijn die eraf gehaald door rechten.