Ja,allerlei weersomstandigheden (met name,zware regen en wind,storm en onweer) zijn hierop van invloed. Meestal valt t beeld dan weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je een schotelantenne hebt en er bomen voor je schotel langs waaien kan dit. Ook onweer kan je beeld beïnvloeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Barcelonaman;

Harde wind kan zend- en ontvangstapparatuur laten schudden wat mogelijk zijn invoed heeft op de signaaloverdracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, meestal geeft de digitenne lichte storingen bij regen, harde wind en onweer.