waar verkopen ze de goedkoopste hd tv's van 15 inch tot 19 inch

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Een 19inch HD tv heb ik nog nooit gezien, vraag me af of ze bestaan.

Het beste antwoord

Dat hangt helemaal af van welk met en welk model. Er is geen (internet)winkel die over de gehele linie altijd het meest goedkoop is. Doorgaans zijn internetwinkels stukken goedkoper dan de grote electronica ketens (vooral Mediamarkt presenteert zich als goedkoop maar is dat zeker niet!).
Op www.kieskeurig.nl kan je op basis van je wensen de goedkoopste aanbieder vinden.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op kieskeurig.nl heb ik inderdaad goede hd tv's gevonden

Andere antwoorden (1)

Ga naar mediamarkt.nl
Er bestaat geen winkel met de goedkoopste prijzen,