Een kastje van...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om digitenne gaat wel. Je kan ze ook kopen via marktplaat. Je kan dan nog wel een extra kaart kopen om de "niet vrije zenders" te kunnen ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben gewoon analoog op onze slaapkamer met een kabel van beneden, maar als je digitaal wilt kijken dan kan het evt. ook met een draadloze zender en ontvanger.

Op de een of andere manier blijft dat ding echter bij ons storen, dus blijf ik maar liever analaoog kijken dan naar aldoor lelijke strepen in mijn beeld.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kopen?! (Grapje ;-) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je strepen in beeld hebt moet je je scartkabel eens vervangen. Bij blokjes of stilstaand beeld moet je eens een versterker ertussen proberen.
ja ;maar bij een nieuw kastje zit een nieuwe kaart en het schijnt dat als al een abonnement hebt nog een kaart gratis kan activeren laten;van horen zeggen ;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je extra digitale zenders wilt zien dan moet je inderdaad een extra decoder ertussen plaatsen. Als je gewoon analoge zenders wilt kijken hoef je alleen je kabel te splitsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Digitale decoders zijn ook wel op marktplaats te vinden..
Analoog signaal kan je splitsen en de meeste huizen hebben nog steeds een analoog punt in huis maar digitaal dan moet je een tweede ontvanger nemen splitsen kan niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, je tv hoeft niet per se op een kastje te staan. Er zijn ook beugels waarmee je hem aan de muur vast kunt maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of onwetendheid of een goed gevoel voor humor XD
ik denk het laatste. +je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
humor!!!! +1