Hoe los ik de problemen op met het geluid van mijn Philips TV?

Goedenavond. Ik heb sinds vandaag problemen met het volume van mijn philips tv. Of het volume gaat uit zichzelf keihard, of het volume blijft uit. En ik krijg ook elke keer of een tekentje van een luidspreker met een kruis er naast te zien, of een tekentje van een hoofdtelefoon met een schuine streep erdoor. Iemand enig idee hoe ik dit probleem opgelost krijg ? P.s. Het rode lampje van de tv knippert ook, en als ik mijn tv uitzet, gaat hij ook ineens vanzelf aan.

5 maanden geleden
Ritsuka
5 maanden geleden
Heb je meerdere afstandsbedieningen? Klinkt alsof er 1tje onder een kussen ofzo ligt waardoor er knopjes ingedrukt worden.

Geef als eerste antwoord