Ik wil ziggo kijken op een tv zonder coax kabel of chromecast, hoe kan dat?

Ik heb een tv op mijn kamer en zou hier graag voetbal op willen kijken gedurende het wk. Nu heb ik hier geen beschikking tot een coax kabel en lukt het niet de ziggo go app te verbinden met mijn chromecast. Een extra mediabox misschien? Ik heb goede wifi op mijn kamer, maar niet dezelfde wifi als de (hoofd)mediabox beneden. Iemand die hier een oplossing voor weet?

een jaar geleden
6.9K

Antwoorden (1)

Met de nieuwste Ziggo Mediabox (Next Mini) kan je zonder COAX- of netwerkkabels TV kijken.
Je zou die dus kunnen bestellen.

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/next-mini
===
Je zal dan wel een goede stabiele Wi-Fi-verbinding moeten hebben.
Check dat dus eerst even met je telefoon bijvoorbeeld als je op het Wi-Fi-netwerk zit met https://www.speedtest.net/nl
===
Als dat niet werkt omdat je Wi-Fi niet voldoende sterk is, kan je ook Netwerk-via-Stroom proberen. Zie link van CoolBlue voor zo'n set. Je hebt dan natuurlijk nog wel steeds een Mediabox nodig die een netwerkkabel accepteert.
!@#$%^&&*()_+:"<>?[]{},./?
een jaar geleden
Daimendiphoorn
een jaar geleden
Dank! Ik ga er naar kijken.
ronron1212
een jaar geleden
Draadloos tv kijken via stroomnet
https://www.draadloostvkijken.com/via-stopcontact/
LeonardN
een jaar geleden
Dat is idd nog een optie, die zelfs in samenwerking met deze of andere mediaboxen kan werken als Wi-Fi niet sterk is.
LeonardN
een jaar geleden
Laptop en dan Ziggo Go app?
Toch nog een keer die Chrome proberen?!