Hoe zet je een Samsung tv aan met de afstandsbediening?

Het klinkt misschien een beetje dom maar ik heb nog nooit een Samsung tv gehad.

een jaar geleden
1.5K
ronron1212
een jaar geleden
Net al alle andere tv's aan en uit knop
jc54
een jaar geleden
Met een foto van de afstandbediening kunnen we meer aangeven.
LeonardN
een jaar geleden
Een aanknop van afstandsbediening.
-zit altijd boven
-is altijd rood
-vaak met een wit rondje met een wit streepje boven erdoorheen.
ronron1212
een jaar geleden
@LeonardN altijd rood die van mijn is gewoon groen
Pieterke
een jaar geleden
En de mijne is grijsachtig wit.

Antwoorden (1)

De meeste afstandsbedieningen van Samsung TV's hebben linksboven een rode knop, met daarin het symbool van power (een cirkel met een opening aan de bovenkant, met een verticaal streepje in de opening). Daarmee zet je de TV aan en uit.
Sommige afstandsbedieningen hebben niet zo'n rode knop, maar wel een knop met het symbool van power. Ook deze zit meestal linksboven op de afstandsbediening. Deze heeft dezelfde functie als de rode knop.
een jaar geleden