hoe kan ik annimals planet op de tv krijgen als de provider het niet heeft?

Gaat om een tv in een verpleeghuis

2 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
2 jaar geleden
Andere provider?
makke1
2 jaar geleden
gaat niet vaste provider van het verpleeghuis
ronron1212
2 jaar geleden
Dan moeten ze ds een andere vaste provider nemen.
LeonardN
2 jaar geleden
@ronron1212 Ja, dat doen ze natuurlijk even....
ronron1212
2 jaar geleden
@LeonardN weet ik niet maar het is de enige oplossing.
LeonardN
2 jaar geleden
Nee. Zie mijn antwoord.
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
tja in een verpleeghuis wordt dan moeilijk. Ik denk als het om een smart tv gaat met Discovery+'erop en internetverbinding natuurlijk. Dan betaal je een paar euro in de maand daarvoor. Anders zou er via computer of tablet gekeken moeten worden. Maarja je krijgt ook wel een hoop zooi bij dat Discovery+
LeonardN
2 jaar geleden
@BBvJ ALS je het op een computer kan zien, kan je het bijna altijd doorlussen naar je TV. Kwestie van een HDMI-kabel van de laptop naar de TV. Waarom het moeilijk wordt snap ik niet, er zijn nu dus minstens 2 methodes, die je geheel buiten het verpleeghuis om kan doen.
Ik neem aan dat je via KPN ook AP kan kijken (vast ook in een extra zenderpakket).

Antwoorden (2)

Als een zender niet in het basispakket zit, dan kan je het pakket uitbreiden met extra zenders. Hiervoor ga je dan wel meer betalen.
Overigens, " National Geografics Wild" zit ook bij veel providers en heeft ook mooie natuuropnames.
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
Volgens de vrager heeft de provider het niet. Ik ga er verder ook niet vanuit dat een verpleeghuis een extra zenderpakket aan gaat schaffen specifiek voor 1 client.
Neem zelf een abonnement bij een provider die Animal Planet wel heeft bijvoorbeeld Ziggo Go.
Sluit een laptop aan op de TV via HDMI
Ga naar Ziggo Go
Log in
Kijk Animal Planet
Zorg dat het beeld van de laptop op de TV komt.
===
1e zin moet zijn
Neem zelf een abonnement bij een provider die Animal Planet wel heeft bijvoorbeeld Ziggo.
===
Voor diegenen die dat niet snappen. Je ontvangt nu dus de TV-zenders via het internet, dus via Wi-Fi of een ethernetkabel.
Het verpleegtehuis moet dus wel Wi-Fi of ethernet aanbieden. Ik neem aan dat dat overal het geval is.
En anders kan je het via 4g altijd voor elkaar krijgen.
Moet je wel even een 4g abo+dongle aanschaffen.
https://www.coolblue.nl/advies/hulp-bij-mobiel-internetten-op-laptop.html#:~:text=Voor%20internetten%20via%20een%204g,je%20een%20internet%20abonnement%20hebt.
===
Mocht je dit via Ziggo willen doen moet je je wel nog abonneren op "Movies & Series XL"
Toegevoegd op 24 september 2021 16:14: tekst
2 jaar geleden
ronron1212
2 jaar geleden
@LeonardN en waar komt dan het signaal vandaan in dat verpleeg thuis???
LeonardN
2 jaar geleden
Van de Wi-Fi of ethernetkabel (internetkabel), als dat niet door het verpleegtehuis geleverd wordt kan het via 4g.
\
LeonardN
2 jaar geleden
Je kan op die manier zelfs in een Spaans verzorgingstehuis Nederland 1,2 en 3 kijken. https://www.ziggo.nl/televisie/online-tv-kijken
"
Waar en wanneer je wil
In de hele EU
"
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
Ik heb bij mijn Ziggo Go abonnement geen animal planet hoor. Zit achter betaalmuur van Discovery+.
LeonardN
2 jaar geleden
@BonBonvanJohn Ok, nou dan betaal je daar voor en dan kan je het dus via Ziggo Go overal bekijken als je maar internet hebt. Ik zal het even toevoegen. Bij Ziggo moet je dan dus het extra zenderpakket aanschaffen.
Movies & Series Xl