Hoe kan ik een TV box van T-MOBILE weer goed laten werken als ik de pincodes niet meer weet?

De tv doet helemaal niets meer, ik heb een tv box van T-Mobile, ik wilde de zender blokkering opheffen maar heb zo zitten rommelen dat niets het meer doet, ik kom nu niet verder meer als de pagina Selecteer je profiel (hierin staat het admin profiel en een zelfaangemaakt profiel) maar ik ben de pincodes vergeten dus kom ik niet verder als schakelen tussen deze 2 profielen verder doet de TV helemaal niets meer, weet iemand hoe ik de tv weer normaal kan laten functioneren ?

5.5K

Antwoorden (1)

Je vraag komt op het volgende neer: als ik de pincodes van mijn T-Mobile-decoder niet meer heb, hoe krijg ik dan toch weer toegang tot de decoder?

De meest gebruikelijke optie is dan resetten.
Vaak zijn codes dan weer weg, of gaan ze naar een standaardcode als 0000 , net als elke andere instelling.

https://community.t-mobile.nl/televisie-493/hoe-geef-ik-de-tv-box-een-fabrieksreset-276114#:~:text=Als%20je%20met%20een%20paperclip,reset%20duurt%20ongeveer%20drie%20minuten.

Amino Aria (zonder opnamefunctie)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.

Entone Kamai (zonder opnamefunctie)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de linkerzijkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Het gaatje van de reset zit naast het gleufje voor de SD kaart. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.

Entone Amulet (met opnamefunctie)
Als je de Entone Amulet (ongeveer 20 centimeter breed met een blauw lampje en tijdsaanduiding) hebt, dan kun je deze niet zelf resetten. De klantenservice kan dit wel op afstand voor je regelen. Alle gemaakte opnames zijn dan in één keer verwijderd.
Toegevoegd op 15 augustus 2021 09:01: bron
Plaatje bij antwoord