Hoe zorg ik ervoor dat YouTube op mijn mobiel (Samsung) geen verbinding meer maakt met de televisie?

Elke keer als ik op mn mobiel YouTube aan heb staan en op hetzelfde moment beneden de tv aanstaat, speelt mijn youtubefilmpje ook af op de tv. Hoe zorg ik dat mijn mobiel de tv niet meer herkent, zodat dit niet meer kan gebeuren?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

je moet niet op het rechthoekige tekentje drukken met het wifi logo er in als je daar op drukt gaat die verbinden met de tv dus als je dat niet wilt er niet op drukken
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zet "Smart view" uit. Dit zorgt er voor dat je telefoon niet meteen alles uitzend naar dichtstbijzijnde apparaten met bv. Chromecast of Samsung smart.
Je "Smart View" knop vind je bij meeste Samsung apparaten hier:
1. Slide naar onder zodat je je notificaties vindt
2. Slide nog eens zodat je je snelkoppelingen ziet staan.
Hier staat meestal een knopje waar onder de naam "smart view" staat. Druk hier op en dan is het uitgeschakeld en kan je weer in rust en prive je video's kijken.
Staat hij hier niet dan :
3. druk recht boven op het menu (de 3 puntjes onder elkaar)
4. Druk op "button order" (als je hem op het Engels hebt staan. Anders zou het een eens gelijken vertaling moeten zijn)
5. Zorg dat de "smart view" knop bij je snel koppelingen staat, door hem naar boven te sliden.
6. Nu druk je op "Done" en begin je weer bij stap 1.