wij hebben een zwarte rand aan de buitenkant van het tv scherm,wie weet hoe ik die kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.1K
paulus811
5 jaar geleden
Zonder merk en type krijg je nooit een (goed) antwoord.
LeonardN
5 jaar geleden
Die bezel mag er niet af.
gvrox
5 jaar geleden
@LeonardN ik wilde even het antwoord geven "met een slijptol" :) Ik denk dat vraagsteller "beeld" bedoelt en niet "scherm", en dan is ook de vraag wat de bron is van het beeld.
LeonardN
5 jaar geleden
https://content.hwigroup.net/images/products_xl/075717/60/philips-56pfl9954h.jpg
Kan je uitleggen welke zwarte rand je bedoelt?
https://nltronics.files.wordpress.com/2012/01/tv-1-b.jpg

Antwoorden (1)

er hoort een knop voor op de afstandsbediening te zitten, anders zou u even bij het menu moeten kijken of bij instellingen, en dan moet er ergens een kopje ''beeldscherminstellingen'' zijn, waar je het kunt veranderen. Ik weet uit ervaring dat er een knopje voor is op de Akai en op de KPN afstandsbediening. Ik hoop niet dat u Akai heeft want dat is een prutsmerk. Weet ik ook uit ervaring.