Digitale TV is een TV signaal wat digitaal verstuurd wordt, dit in contrast met analoge TV. Dit kan bv via internet, telefoonlijn, satteliet of antenne opgevangen worden

Internet TV is een digitaal TV signaal wat over internet aangeboden wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Digitaal staat tegenover analoog, het is een slimmere manier van informatie verzender.

Digitale TV kan op verschillende manier verzonden worden: sateliet, kabel, adsl 2 en ether.

internet TV kan betekenen dat je via een adsl aansluiting TV kunt kijken met een appart kastje OF dat je gewoon op het internet (in je browser, op je computer) Tv kijkt.
bijvoorbeeld op kanalenkiezen.nl ofzo.