Hoe moet ik mijn koptelefoon aansluiten op een samsung UE32M5600AW kan iemand helpen?

Ik heb net een nieuwe televisie en wil ook graag kunnen kijken zonder de andere in huis te storen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K
TurfGraver
6 jaar geleden
Bluetooth hoofdtelefoon?
paulus811
6 jaar geleden
Ik ken geen tv's die BT signaal UITzenden. Er zijn speciale hoofdtelefoons voor de tv waarvan je de zender aansluit op de 3.5mm out. De hoofdtelefoon is draadloos met de zender verbonden en is meestal ook de oplader.
TurfGraver
6 jaar geleden
Pagina 76 van handleiding.
http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_NL&CttFileID=6720601&CDCttType=UM&ModelType=N&ModelName=UE32M5600AW&VPath=UM/201703/20170320103749845/DUT-KTSDVBEUL-1.0.1-170306.1.pdf&OriginYN=N
Verder zo te lezen geen analoog (3.5mm jack) uitgangen (alleen HDMI (ARC), Toslink of WiFi en Bluetooth dus).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En een aansluiting voor externe speakers, zit die er ook niet op? Gewone passieve speakers. Daar kunnen sommige hoofdtelefoons zonder opgeblazen te worden op (hoog-ohmig of juist laag, dawedikniemeer). Oof naar een versterker (analoog), maar dan is het signaal niet regelbaar. En mogelijk te zwak.
Wat een bak zeg, zo'n duur ding en dan je eventueel topkwaliteit hoofdtelefoon er niet op kunnen aansluiten. En wel Bluetooth, alsof dat zo geweldig is, vertraging enzo. OK, tegen struikelen helpt het. Maarrehh.. over BT gesproken, kan je mobiele telefoon dienen als BT weergave apparaat? Doen of 'tie een hoofdtelefoon is? En dan natuurlijk je echte setje in die telefoon prikken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Of hetzelfde idee maar dan met WiFi. Want er kan kennelijk veel, alleen dat ene niet :-(
TurfGraver
6 jaar geleden
Nee joh, alles moet digitaal tegenwoordig... :x
Minpunt volgens CoolBlue
Je kunt geen hoofdtelefoon op de tv aansluiten om in stilte tv te kijken.
https://www.tvstore.nl/product/770619/samsung-ue32m5600.html

Antwoorden (2)

Meestal zit er in een tv wel een koptelefoonaansluiting aan de achterkant, daar moet je even kijken en anders via bluetooth als je koptelefoon en je tv dat hebben
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan er je oortjes of koptelefoon aan koppelen (mocht dat te kort zijn) kan je ook 3,5mm verlengkabel tussenstoppen ( https://www.allekabels.nl/jack-kabel/4/1052555/jack-verlengkabel-stereo.html?gclid=Cj0KEQjw1ufKBRDYrqLzrY3dy88BEiQAPI_r4W4GdRDUYIkGQt5-zDWCg2BETP0uJ7QVl0tP2rI3a5oaAjpo8P8HAQ )
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Zit geen 3.5mm aansluiting op deze tv.
Lees reacties onder vraag eens....