Hoe zorg je dat youtube je SmartTV herkent?

Wij hebben sinds kort een Philips 40PFK5300. Bij andere smartTV's zie ik een optie bij de YouTube app om de video te casten naar de tv. Maar als ik thuis ben zie ik dat niet op onze SmartTV. Weet iemand hoe dit komt en hoe je dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij onze TV ga je naar de YT app en vervolgens naar Instellingen, hier staat mobiele apparaten en hier staat een cijfer code en een scan code. Op je mobiel klik je vervolgens ook op Instellingen en dan Verbonden TV's, nu voer je de code in en ga je naar het filmpje wat je wilt bekijken