kun je een tv 'smart maken' met een draadloze internetverbinding (dongel)?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je TV begrijpt wat het met deze dongel moet doen wel. :)
capthavoc
8 jaar geleden
Niet helemaal maar je komt een heel eind
smart betekent inderdaad verbonden met intenet met allerlei app
maar met een google chrome cat heb je ongeveer hetzelfde
al werkt dat via je laptop tablet of gsm
niet via je afstand bediening

Het beste antwoord

Als je tv niet smart is dan zal hij het ook nooit worden. Het enige wat je dan kunt doen is er iets tussen zetten wat wel smart is. Je hebt daar verschillende apparaten voor zoals mediaspelers, Google chromecast, Android TV Stick ennog veel meer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, je hebt een HDMI-stick nodig, die wordt gevoerd via USB.
Of een ander apparaat met een Smart Tv-functie.