welke kabel heb ik nodig voor mijn oude home cinema?

Ik heb dus nog een oude home cinema gevonden(DSS-2100 Magnum) maar ik kan er geen informatie over vinden. En ik zou die graag willen verbinden met mijn laptop om zo muziek te kunnen afspelen maar ik zou graag willen weten welke kabel ik er voor nodig heb.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt een jack naar tulp nodig, makkelijk verkrijgbaar voor een paar euro. De tulp stekkers sluit je aan op de rode en witte aux ingang op je versterker.
paulus811
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt ik was eerst niet zeker maar ik heb het nu besteld, bedankt voor snel antwoord. Ik zal normaal maandag kunnen zeggen of het werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt het werkt, echt waar bedankt.
paulus811
9 jaar geleden
erg leuk dat je dat laat weten!