Wat is het verschil tussen 1920 x 180 pixels en 1920 x 1080 pixels?

Welke koop je best als tv als je weet dat de tv van 180 pixels 400 hz heeft en de tv met 1080 pixels er 100 hz heeft.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tv 19220x180 pixels? Lijkt mij een beroerd beeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
moet zijn: 1920x180 Lijkt mij een beroerd beeld.
Powergen
9 jaar geleden
19220x180 lijkt me nog beroerder.
Cryofiel
9 jaar geleden
Behalve bij een lijncamera, daar is het uitstekend.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je een lichtkrant gekocht?

Antwoorden (1)

180 is een tikfout dat moet gewoon 1080 zijn. 180 is minder dan een oude beeldbuis. 100hz is voldoende, 400hz is vaak datgene wat het zogenaamde soap opera effect geeft. Een te vloeiend onnatuurlijk beeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://nl.wikipedia.org/wiki/High-definition_television
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Plus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1920 x 180 pixels hoort bij een klein schermpje van een smartphone
Zie bij Alibaba
http://www.alibaba.com/product-detail/quad-core-smartphone-iocean-x7-high_1930223239.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat is ook daar een tikfout. 1920x180 zou een absurde 10:1 verhouding geven. Verderop staat de juiste resolutie. Display Resolution:
1920x1080
Display Size:
5.0
ROM:
<2G
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja + voor de toevoeging soap effect... Heel irritant bij moderne TV's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Mr Tomaat, voorop staat dat ik niet twijfel aan wat u zegt. Ook al is het geen Samsungsite, is er dan niemand bij Samsung die dit opvalt en verbetert. Neemt iedereen alles blindelings over? The device features a full HD Super Amoled 5inch display on the front side. It offers a maximum resolution of 1920x180. The pixel density on the screen is 441ppi that offers amazing screen output and great image quality.
http://forums.techdiscussion.in/showthread.php/1762-Samsung-released-Galaxy-S4-Gold-Edition
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De eerste link is geen Samsung de tweede wel. Blijkbaar twee keer dezelfde fout*. Ik neem inderdaad aan dat er niet iemand bij Samsung of Iocean zit om mogelijke spelfouten op fora aan te kaarten. *De fout is waarschijnlijk meer dan 14.000 keer gemaakt voor allerlei schermen(of afbeeldingen). https://www.google.nl/search?q=%221920x180%22&oq=%221920x180%22&aqs=chrome..69i57j0l5.12189j0j4&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=%221920x180%22&start=10
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
MrTomaat heeft gelijk. Ik heb namelijk een Galaxy S4 (uit je link) en die is 100 procent zeker geen 1920x1080.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en die is 100 procent zeker geen 1920x180 bedoel je neem ik aan?