Hoe kan het dat bij een lcd tv met ingebouwde verticale dvd speler de tv de dvd speler niet meer ziet? We hebben een disc een dag erin laten?

We hebben een film gekeken, disc erin laten zitten en tv afgezet. Na een dag ging de disc er niet meer uit en de dvd speler doet het niet meer.
Weet iemand hoe dit kan en hoe dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Neem contact op met het bedrijf waar je het apparaat gekocht hebt.

Toegevoegd na 9 minuten:
ik ben zelf geen voorstander van een verticale dvd speler omdat die de dvd's meer beschadigt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak zit er aan de voorkant van de dvd lade een minuscuul gaatje waarmee je met een paperclip het openen kunt forceren. Wellicht is de dvd te warm geworden en daardoor krom getrokken.
paulus811
14 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om de TV echt helemaal van de stroom af te halen (dus niet alleen uit, maar ook echt de stekker er uit) en hem daarna opnieuw 'op te starten'? Werkt soms als een 'harde reboot' en kan ooit helpen. Anders: contact opnemen met de leverancier.