Hoe heet het Nick Jr. programma met muziek?

Vroeger op Nick Junior was er altijd een programma, waarbij volgens mij 4 kinderen allemaal dingen deden met muziek. Op het eind stonden ze dan op het toneel en dan lieten ze altijd een stukje horen van een lied van Beethoven. Ik zou graag willen weten hoe dit programma heet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Dit is volgens mij het progamma 'Little Einsteins' ('Kleine Einsteins')

Kleine Einsteins (Amerikaanse titel: Little Einstens) is een Amerikaanse animatieserie. Het is gericht op kinderen van 2-8 jaar. Het wordt in Nederland, België en de VS uitgezonden door Disney Junior. In Nederland wordt het uitgezonden door NET 5 en in België door Kaatje, het peuterblok van de kinderzender Ketnet.

Het gaat over 4 vrienden, Leo, Quincy, Annie en June. Ze zijn altijd met zijn vieren en beleven vaak avonturen. Ze gaan samen met hun raket naar de plek waar ze het avontuur gaan beleven. Er zijn vaak problemen en die lossen de Kleine Einstens op.

Informatie over de personages staat tussen haakjes. Dit zijn:

Leo (de belangrijkste. Hij weet vaak een oplossing voor de problemen. 6 jaar oud.)
June (een meisje afkomstig van Azië. Ze draagt een paars ballerina-jurkje en is 6 jaar oud.)
Quincy (een bruine jongen en de grappenmaker in het stel. 5 jaar oud.)
Annie (de jongste uit het stel. 4 jaar oud, het zusje van Leo.)
Raket (een rode raket en de Kleine Einstens overal naartoe vervoerd. Hij blijft trouw aan Leo en doet vaak wat hij zegt.)