samsung tv externe harde schijf gaat opeens aan?

Dernet sprong de externe hardeschijf die op de usb poort van de tv opeens aan, terwijl de tv in stand-by was. Dus ik dacht... Oh de tv gaat opeens aan ik doe hem met de afstandbediening terug uit? Maar de tv ging aan en was dus nooit aangegaan (alleen de externe hardeschijf ging dus spontaan aan)

Dus voordat ik mijn onderbroek helemaal volschijt.... Wat is er mis?!?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Stond de TV niet in sluimerstand?
Ik heb ook gehoord dat er stroom nodig is voor het standby-lampje, externe apparaten die aangesloten zitten aan de TV in standbymodus gebruiken dan ook energie.