Waar kun je een nieuwe beeldbuistelevisie kopen?

Zijn er nog fabrikanten die beeldbuistelevisies verkopen. In de electronicazaken hebben ze alleen flatscreens.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Mijn argument: een Sony Triniton geeft een veel scherper en beter beeld dan een flatscreen.
Op marktplaats kun je met wat geluk nog vrijwel niet gebruikte beeldbuistelevisies kopen.
Cryofiel
10 jaar geleden
Nostalgie? Best leuk, zo'n televisie die "Poeng!" zegt als je hem aanzet, en die een soort audio-sterretjes laat horen als je hem uitzet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In principe is CRT beter dan LCD. Zeker bij slecht beeld geeft CRT niet zo'n drama als LCD. http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=350281 Voor zover ik weet is CRT echter helemaal dood.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De nieuwe full led tv zijn gewoon super hoor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedoel je nieuwe beeldbuis televisies ? bij de kringloop zaken staan er honderden.

Het beste antwoord

Het zijn voornamelijk de kleiner (huis) merken die nog lang beeldbuis TV's hebben geproduceerd. Doordat ze pas enkele jaren geleden gestopt zijn, moeten er in theorie nog wel voorraden zijn. Ik verwacht deze echter voornamelijk in het oostblok en andere landen waar de consument minder te besteden heeft en dus blij is met een dergelijk product.

De enige manier waarop je hier in Nederland kans kunt maken op een ouderwetse tube is door grootwinkelbedrijven als de Makro of oude, zelfstandige elektro zaakjes eens op te bellen en te vragen of ze nog ergens iets in een magazijn hebben staan. Om een dergelijke TV schapruimte te bieden is commercieel niet interessant.