tv vind geen digitale zenders?

als ik mijn tv laat zoeken naar zenders vind die 26 analoge zenders maar geen digitale.. terwijl ik tv en internet van ziggo heb.. waar ligt dit aan?? ik heb de volgende tv 42PFL5028/12h

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Heb je naast je kabel (waarmee je kabeltelevisie ontvangt) ook een ontvanger voor je digitale en HD-zenders? Zolang je dat niet hebt kan je namelijk niet digitaal kijken. Of hoe zit het met je abonnement? Is alles in orde? Heeft je leverancier alles administratief in orde gebracht?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een ci+ module.. Alles is geregeld en staat op papier.. Met ci module vind die ook geen elk digitale zender.. Die frequentie en netwerknummee heb ik ook correct in gesteld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je nog eens contact opgenomen met de klantendienst?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja die heb ik gebeld en die hadden het over dat ik me QAM 64 moest instellen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerst moet je de tv instellen op zenderzoeken. Hij vraagt dan kabel of antenne. Je moet kiezen voor kabel. Het kanzijn dat hij ook nog vraagt voor frequenties en nog een andere instelling
Ben aan het werken dus kan niet naar die andere instelling zoeken. Die vind je voor jouw woonplaats op de ziggo site. Daarna zou je alles moeten kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
CI-modules zijn wel eens stuk. Ook zonder kaart moet Nederland 1 te ontvangen zijn met de module. Probeer dat eens.