Kan ik ook van 2 providers tv afnemen??

Kom er niet meer uit. Heb internet en tv van tele 2. Nu wil ik boven ook draadloos tv kijken, dit kost me 22 euro pm meer!! is me echt te duur. Kan ik nu ook van bv digitenne ofzo tv erbij afnemen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt inderdaad van meerdere providers tv afnemen.
Eén via de kabel, één via de telefoon, en eventueel meerdere per digitenne.
10 jaar geleden
Ja hoor, eentje via de kabel (UPC, Telfort, Ziggo), eentje via Digitenne (KPN), Via de telefoon (Tele2, KPN) en via de Schotel (Free-To-Air, CanalDigital).
Het is maar wat je wilt. De ene heeft een groter aanbod dan de ander en het hangt er vanaf wat voor beeld kwaliteit je wilt.