Hoe kan ik mijn computer-tv connectie met een HDMI kabel weer laten werken?

We hebben een HDMI kabel lopen van de computer naar de tv. Vroeger kon je gewoon de tv aanzetten, en dan op de tv HDMI1 kiezen en dan had je je computer op tv. Maar sinds we die KPN interactieve tv ding hebben (ondertussen voor een aantal maanden) doet hij het niet meer. De computer merkt dat hij aan de TV gekoppeld is, maar de tv merkt alleen maar de Interactieve hd tv, en niet de computer. Zelfs als je de Interactieve tv kabel er uit haalt en alleen de computer connectie overlaat, doet hij het nog steeds niet. Ik vond het wel fijn dat je gewoon filmpjes op YouTube op je tv kon kijken, maar nu kan dat niet meer. Wat kan ik doen? En nogmaals, de computer merkt wél dat de tv er is, maar de tv merkt niet dat de computer er is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien voordat je de computer opstart de interactieve tv eruit halen enzo dan de computer starten en doen wat je wilt doen, als dit niet werkt zoek bijv is op hdmi 2 ofzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke tv heb je?