Welke Coax Kabel's Ondersteunen Full HD TV's?

ik zoek al een tijdje naar een coax kabel die geschikt zijn voor Hd Tv's

Hirschmann kwam ik tegen op een website maar die Coax Kabels ondersteunen alleen Hd Ready Tv's

Toegevoegd na 5 minuten:
foutje: ik zoek al een tijdje naar een coax kabel die geschikt zijn voor [Full] Hd Tv's

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Een fullHD Coax Cabel is een wassen neus de kabel is niet Full HD de TV en het signaal is Full HD. De kabel doet maar 1 ding en dat is signaal over brengen. Daar heb je geen bijzondere kabel voor nodig. Elke standaard A merk Coax Kabel is daar geschikt voor.

Het zijn verkoop tactieken om mensen te laten denken dat ze bijzondere kabels nodig hebben om goed signaal te krijgen.

Dat doet mij denken aan dat ze mijn oma ooit hebben wijs gemaakt dat zij voor haar DVD speler een 100Hz Scart Kabel nodig had.

Mijn oma was verstandig en vroeg het mij. Ik heb zelf mijn eigen bedrijf in elektronica en weet zeer goed dat een 100Hz Kabel of FullHD Coax grote onzin is

Ook zoiets met kabels met vergulde contacten. Deze contacten zijn vrijwel altijd glimmend en goud kleurig. Terwijl echt gouden contact altijd dof van kleur zijn. Echt gouden contacten hebben een kleine zachte gouden laag waardoor het contact tussen 2 elementen optimaal word, door de zachtheid. Kijk voor de duidelijkheid maar naar processor pootjes of geheugen modules voor laptop of pc. Deze gouden contacten zijn dof. zie je ergens in een winkel een kabel met glimmende vergulde contacten? = Nep