Als ik laptop aansluit op tv via hdmi 1.8 meter heeft het toch was vertraging met beeld, is dit normaal ?

de vertraging is denk ik een halve seconden of zoiets zal dit aan de klaliteit liggen of is dat normaal

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt niet aan de kabel. Er is tijd nodig om iets te coderen en weer te decoderen. Dus kan aan je laptop of (en) aan je tv liggen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wie heeft dan de vertraging, de tv of de laptop?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het beeld komt later op de tv dus de tv

Antwoorden (1)

Dit is normaal. De tv moet het omzetten in beeld. Dit is allemaal digitale techniek en dat duurt altijd zo'n, laat ik zeggen, 0,2 tot 1 seconde afhankelijk van welke TV.
De kabellengte heeft geen invloed.