Lg tv, videobestand afspelen, hervatten hoe( zie uitleg)?

Wanneer je een video bestand opnieuw afspeelt nadat je dit hebt gestopt: Bij hervatten vraagt hij ook of je bij het laatste stop punt wil beginnen of niet.
Dit doet ie alleen als je de tv aan laat staan.
Zodra je de tv helemaal uit doet en de volgende dag het videobestand wil hervatten ONTHOUD DE TV HET punt van HERVATTEN NIET MEER.
Dus moet dat ZELF onthouden waar ik gebleven was in het videobestand en bijv. steeds een heel eind doorspoelen waar ik gebleven was.
Kan dit anders, is hier een optie voor, of is het niet anders/niet mogelijk.
Alvast bedankt voor het antwoord.

Toegevoegd na 3 minuten:
lg tv videobestand afspelen via de ingbouwde mediaspeler, bestand staat op usb externe hardeschijf aangesloten op de tv.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Nee helaas een herinneringpunt is alleen in het tijdelijk geheugen te bewaren
dus zodra je de tv uit doet vergeet hij dat gewoon.
daar valt niets aan te doen.
Als het een losse media speler zou zijn geweest dan kan je die nog op stanby zetten
maar omdat deze ingebouwd is dan gaat dat niet tenzij er en apart optie is om het beeld uit te zetten maar niet de media speler

maar denk niet dat die vlieger opgaat
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het snelle antwoord!