hoe krijg ik via een c1+ module toch digitale zenders op een niet door ziggo gecertificeerde tv ?

ik heb de digitale ontvanger vervangen door een smit c1+ module,ik krijg wel de analoge zenders door.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Heb je de TV wel al laten zoeken naar de digitale zenders ?
gvrox
10 jaar geleden
En je TV ondersteunt wel CI+ (ci+ , niet c1+ zoals je schrijft) ?

Het beste antwoord

Kans is klein dat dit gaat lukken. Je beste kans is om een CI-module te gebruiken (dus geen CI+ module. Die + staat feitelijk voor de DRM die de providers hebben toegevoegd). Het ding is alleen dat die CI-modules tegenwoordig nog amper verkocht worden en veel leveranciers deze dus niet meer voeren. Wellicht dat je via marktplaats of ebay je kans kan pakken. Echter moet je je wel bedenken dat je dus niet de garantie hebt dat het gaat werken.

Een paar jaar geleden waren het goede oplossingen voor oudere televisies. Maar of het tegenwoordig die ondersteuning gewoon hetzelfde werkt, durf ik zo niet te zeggen...