Kán je de KPN interactieve TV draadloze verbindingsset ook in een verlengsnoer doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nee, dan werkt het niet. Ik heb dit zelf al een keer geprobeerd. De set moet echt direct de wandcontactdoos in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de gebruiksaanwijzing staat dat je beter het verlengsnoer in de verbindingsset kan doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar het gaat er meer om dat er geen stopcontact dicht in de buurt van mijn 2e tv zit, met een verlengssnoer zou ie het wel kunnen redden maar ik heb wel eens horen zeggen dat dat niet kan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan geen 2de tv aansluiten op interactieve tv.. Wel digitenne
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2e tv kan wel hoor (zie kpn.com/prive/tv.htm), vanaf je 3e moet je inderdaad Digitenne gaan gebruiken!