Televisie kijken op losse tv?

Op mijn kamer is een losse tv opgehangen. Want we hebben een nieuwe tv in de woonkamer. Het idee was dat ik deze tv kon gebruiken met een dvd speler en via mijn laptop, want ik kan geen televisie kijken omdat de tv hier niet verbonden is met de satelliet. Mijn vraag is of er iets bestaat (een USB-stick of iets dergelijks) die ik in de tv kan steken en dat ik dan hier op mijn kamer televisie kan kijken. Desnoods een paar zenders of alleen Nederland 1,2 en 3?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
een splitter op de antenne ingang
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Werkt niet met een satelliet schotel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"een splitter op de antenne ingang" Ik zie überhaupt niet hoe dat gaat werken.
ronron1212
10 jaar geleden
is ander heel normaal verlengkabel aan de splitter en eventueel een versterkertje er tussen heb dat ook dus zie niet in waarom dat niet werkt zo kun je meerdere tv aansluiten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat werkt dus niet omdat de vrager met een satelliet decoder werkt. Je zou dan allemaal naar hetzelfde kanaal moeten kijken. Wat jij hebt werkt alleen met analoge kabel op een juiste manier.

Antwoorden (2)

Je zou een digitenne abonnement kunnen nemen
Of een Apple tv of een android variant ervan en uitzending gemist en dergelijke via internet kijken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de TV al beschikt over een digitale tuner dan kun je met een antenne Ned. 1, 2 & 3 alsmede de regionale TV ontvangen. Als de TV alleen een analoge tuner heeft dan kun je met een Digitenne kastje zonder abonnement dat ook ontvangen. Dergelijke kastjes worden ruim op Marktplaats aangeboden. Je kunt natuurlijk ook een Digitenne abonnement nemen, je hebt dan voor € 12,50 per maand een pakket van 30 kanalen.
Een andere optie is een kop met twee uitgangen op de bestaande schotel te monteren en een eigen satelliettuner op de TV aan te sluiten. Voor een kleine meerprijs kan je een tweede smartcard van Canaldigitaal activeren.