Ik ontvang alleen het geluid bij Fox, hoe krijg ik ook beeld?

Ik kijk via interne decoder van de TV (Panasonic GT60). Ik krijg dan de bekende "zender is gecodeerd". Heb de firmware al geüpdatet en de CI-module eruit getrokken en erin gedaan, maar ik houd alleen maar geluid, geen beeld.

Bekend probleem of oplosbaar?

Toegevoegd na 11 minuten:
Tv-abo van Ziggo.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel abonnement?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ziggo (bijgewerkt).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier wel beeld en geluid. (Kanaal 11 bedoel je toch?)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jupz. Heb ook meer het idee dat het aan mijn decoder/kaart/tv ligt. Zenders opnieuw laten scannen helpt ook niet. Geluid komt perfect door.

Het beste antwoord

Kijk of de goede kabels erin zitten, als dat zo is en je krijgt nog steeds geen beeld, dan moet je de helpdesk bellen.