Kan ik met mijn mediabox van Tele2 zonder een HD, programma's blijven opnemen via mij extrerne DVD recorder?

Ik heb een mediabox van Tele 2 zonder de mogelijkheid met deze box programma's op te nemen. Nu zie ik op het aansluitschema dat dat kan, maar verteld men dat ik dan alleen de programma's op kan nemen van de zender waar op dat moment de mediabox op staat gestationeerd. Is dit waar of onzin?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

als het apparaat waarmee je gaat opnemen een eigen tuner heeft kun je iets anders opnemen dan wat je kijkt Kijk dus even naar je opname apparaat of dat het kan

Toegevoegd na 1 minuut:
net zoals vroeger met een video daar moest je vroeger ook de kanalen eerst instellen