Akai stand-bylampje blijft knipperen maar reageert nergens meer op, wat is er aan de hand?

Hallo,
Ik heb een probleem, mijn akai 26" + ingebouwde dvd speler van nog geen jaar oud is volgens mij kapot. Wanneer ik de stekker in het stopcontact steek, blijft het lampje knipperen. Normaal hoort dat ook wanneer hij opstart, maar dan maar vijf seconden. Alleen blijft hij knipperen en reageert hij nergens op, ook niet op de knoppen aan de zijkant van de tv. Ik heb gelezen dat ditzelfde probleem bij andere merken ook voorkomt, en dat dat lampje aangeeft dat de tv kapot is, maar is dat ook zo bij akai tv's?
Als u mij ook wat informatie zou willen geven over wat ik nu moet doen en of ik veel geld moet betalen om een reparatie zou dat geweldig zijn. Albast bedankt, Tim

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Bij een AKAI televisie betekend dat de Opbouw van de ( hoog) spanning niet goed is.
Waarschijnlijk is de voeding van het apparaat kapot .