Ziggo kastje heeft mijn opnames verwijderd, hoe kan dit?(zie uitleg)

Ik had een heleboel films erop en programma's die ik zelf nog niet had gekeken een aantal.. ik had automatisch wissen in het menu altijd op UIT staan maar vanmiddag is een aantal keer de stroom er compleet af geweest, ik denk dat dat de instelling heeft veranderd, er was nog genoeg ruimte beschikbaar, zeker 20 % ineens is alles gewist, op 2 films na.
kan ik dit nog terug halen om weer compleet de stroom er af te halen? of wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (1)

Nee, als het weg is is het weg. Ik heb ook zo'n ding en er verdwijnen hier ook vaak geplande opnames (series neem ik gewoon wekelijks op en opeens is die serie uit het rijtje verdwenen). We hebben wel eens gebeld en geklaagd over het ding maar dan krijg je te horen dat je hem moet resetten etc maar het helpt niet erg.

Bel ziggo op want dit is natuurlijk niet normaal, daar mag je over klagen maar terughalen zal niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even om te kijken of we een patroon kunnen ontdekken: Gooien jullie toevallig 's nachts de stroom van zoveel mogelijk apparaten? Dus bijvoorbeeld met een stekkerblok met een aan/uit knop? En welk merk+serie recorder hebben jullie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik niet in ieder geval. Mijn man heeft erop gegoogeld en hij kwam heel veel problemen tegen met dat ding. Ik heb een cisco hd recorder.