Kan ik een externe harde schijf op tv-decoder aansluiten?

Ik wil tv-programma's opnemen op een externe harde schijf. Kan dat en zo ja...hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke decoder? (Merk Type)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had je voor de grap al eens gekeken of er een USB aansluiting op je decoder zit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, er zit een USB aansluiting op. Maar die doet niet. Begrijp -al lezende op internet- dat die door Hetnet zijn afgesloten.

Antwoorden (1)

Als de decoder een opname functie heeft waarbij het mogelijk is een extern gekoppelde harde schijf te gebruiken als gegevensdrager om de opname op te slaan, dan kan dat. Alleen bestaan er bij mijn weten geen decoders die deze functionaliteit hebben. Ik heb zelfs geen weet van decoders waar je een harde schijf op kunt aansluiten.

Een oplossing is misschien het aanschaffen van een mediaplayer die je voor dit doel naast de decoder kan gebruiken.