Hoe kan ik een film van de laptop op de tv kijken? (USB maar 2GB)

Ik heb een Dell XPS 12, hier zit geen hdmi of pctv-kabel bij. Er staan Blu-ray films op die ik graag vanaf mijn tv wil kijken. USB, zou je denken, maar ik heb momenteel een 2GB USB, dus te weinig op 'm er op te kunnen zetten. Ik heb als TV een Sony Bravia KDL-46EX650. Is er voor vanavond een mogelijkheid om toch een film te kunnen kijken vanaf mijn tv?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Via de wifi verbinding. Je Zag je tv staan bij netwerkcentrum? Als je bij je film nu rechter muisknop drukt kan je afspelen met. en dan staat waarschijnlijk je tv erbij druk erop en hik word gestreamt. Je tv moet wel aan staan. Andets kan je proberen je film te slepen naar je tv icoontje dat kan ook nog willen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zover ik weet kan je via USB geen films afspelen op je tv. Die moet dan via een externe hardeschijf of via HDMI kabel